Jak zhubnout 10 kilo za 2 měsíce? Pomocí HIITu – 2. díl

15. 12. 16 | 116 Kg
15. 2. 17 | 107 Kg

Dokončuji druhý měsíc HIITu (tréninky z Fitplan.cz). Zatímco po předchozím měsíci šlo dolů 6 kilo, nyní to byly jen 3. Není to ale tím, že by tréninky přestaly fungovat, ale díky lepší suplementaci i novému programu v posilovně jsem za 2 měsíce nabral i trochu svalů. Celkový úbytek váhy tak sice není proklamovaných 10 kg, ale zhruba taková váha odešla v tucích. Po 2 měsících omezím trochu HIIT tréninky a abych pojistil výsledky, v březnu vyzkouším cyklickou ketogenní dietu.

Změny oproti předchozímu měsíci:


Tréninky za poslední měsíc:

  • Po – klasická posilovna (ramena / prsa + triceps)
  • St – HIIT posilovací trénink (dřepy s výskokem / panáky)
  • Pá – klasická posilovna (záda + lýtka) – těžší váhy
  • Ne – HIIT posilovací trénink (dřepy s výskokem / panáky)

Výrazné omezení sacharidů

Od půlky ledna jsem také začal více hlídat sacharidy. Ty mají na tloustnutí větší vliv než tuky – když jich má tělo víc, než potřebuje, uloží si je do tukových zásob.

Snížení sacharidů byl trochu šok, jelikož jsem byl po svátcích docela rozežraný. Nebyl pro mě problém spořádat za den 500gramové balení kuskusu a do toho spoustu dalších sacharidů. Nakonec to bylo tak, jak jsem předpokládal, a několikrát jsem ujel na rychlém občestvení, nicméně většina měsíce byla celkem v pořádku.

Hlavní progress v březnu?

Během 2 měsíců jsem víceméně dosáhl toho, co jsem si v polovině prosince předsevzal. Výsledky jsou fajn, teď je udržet. To by se mělo minimálně během března podařit, jelikož plánuji najet na cyklickou ketogenní dietu (sacharidy jen o víkendu, nebo při tréninku).

Ketogenní dieta je jedním z nejlepších způsobů, jak vyladit váhu. Vyžaduje ale dost disciplíny, takže jsem zvědavý, jak se mi povede.

Report za měsíc.

A co vy – máte zkušenosti s HIIT tréninky, nebo je chcete vyzkoušet?

[Total: 1 Average: 5]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *